FedEx: Livrăm bunurile esențiale în perioade dificile

FedEx este Partener Logistic al competiției Romanian Healthcare Awards 2020.

Împreună, livrăm ce ne-am propus

Pandemia pune presiune în toate domeniile, iar pentru instituţiile din domeniul medical sau farmaceutic, care expediază bunuri valoroase, urgente sau sensibile la temperatură, provocările pot fi chiar mai mari.

Vă împărtășim în continuare câteva metode prin care puteți să identificați solutii pentru aceste cerințe specifice. De asemenea, veți afla cum, împreună cu FedEx, veți putea expedia în continuare bunuri esențiale, chiar și în această perioadă, beneficiind de viteză și siguranță.

1. Mențineți continuitatea afacerii

Știm că situația actuală poate perturba procesele normale de transport şi distribuție. Cu toate acestea, există etape pe care le puteți parcurge, pentru a vă asigura continuitatea afacerii.

Colaborați cu un furnizor care vă ajută să garantați siguranța în procesul de livrare

Alegeți un partener logistic care vă înțelege cerințele privind siguranța. La FedEx, abordarea noastră este: „Siguranța înainte de toate” și acționăm în acord cu recomandările oficiale, pentru a ne proteja clienții și echipa. În perioada actuală, am redus necesitatea contactului direct, eliminând cerința referitoare la semnătura de primire.

Țineți cont de reglementările locale

Asigurați-vă că știți toate detaliile referitoare la restricțiile de transport conform cărora operează partenerii de pe alte continente, precum și toate cerințele specifice, în vigoare în țările cu care colaborați.

FedEx operează în conformitate cu toate reglementările locale, pentru a livra rapid bunuri esențiale. Un exemplu relevant îl constituie chiar domeniul sănătății, unde continuăm să preluăm și să livrăm bunuri pentru diferite departamente din spitale, efectuând inclusiv livrări dedicate, în locuri sigure pentru membrii echipei noastre. De asemenea, colaborăm îndeaproape cu spitalele şi alte instituţii medicale, pentru a ne asigura că livrăm și preluăm la/de la oricare dintre sediile indicate, la momentele cele mai potrivite în aceste circumstanțe. Serviciile noastre speciale sunt disponibile pentru expedieri urgente, remedierea unor probleme sau crize ale stocurilor existente, precum și pentru livrarea urgentă a materialelor de uz medical, către sau de la codurile poștale suspendate, dacă sunt permise excepții pentru aceste expedieri.

2. Livrarea în siguranță a expedierilor prioritare

Atunci când viețile oamenilor depind, mai mult ca niciodată, de viteză și precizie, este posibil să întâmpinați o cerere mai mare și termene-limită mai presante. Pentru a avea certitudinea că livrările prioritare ajung în siguranță și la timp, luați în considerare următoarele acțiuni:

Alegeți serviciile de expediere cu prioritate

Efectuați expedierile cu ajutorul celui mai rapid serviciu disponibil, pentru a vă asigura că respectați termenele urgente. Pentru expedierile urgente, vă recomandăm soluțiile noastre din gama Special Services, precum și serviciile Express cu oră de livrare prestabilită.
 

Protejați bunurile sensibile la temperatură

Păstrați integritatea expedierilor sensibile la temperatură cu ajutorul ambalării și al serviciilor specializate. FedEx vă oferă soluțiile de ambalare pentru menținerea temperaturii ambientale, pentru refrigerare și congelare, în vederea păstrării bunurilor la o temperatură controlată. Sunt soluții inovatoare, care utilizează ambalaje Medpak, adresate clienților din domeniul sănătății, care pot astfel beneficia de fiabilitatea rețelei noastre de transport. Aceste ambalaje reutilizabile sunt testate pentru a nu au avea nicio eroare de temperature, de când au fost introduse în producție.
 

Externalizați procesul de gestionare a lanțului de aprovizionare

Creșteți eficiența afacerii și concentrați-vă asupra celor mai importante expedieri, alocând procesul de gestionare a lanțului de aprovizionare unui partener de încredere. La FedEx, avem o gamă de soluții pentru lanțul de aprovizionare, ce vă ajută să vă adaptați la o perioadă mai aglomerată și să vă optimizați procesele.

Vă rugăm să rețineți: ne adaptăm unele servicii pentru a răspunde situațiilor în schimbare rapidă, din întreaga lume. Vizualizați detaliile privind disponibilitatea actuală a serviciilor noastre. Pentru informații suplimentare, consultați actualizările privind serviciile noastre.

3. Soluții personalizate

Restricțiile care au fost impuse în lumea întreagă au făcut ca livrările urgente să devină mai dificile. Soluțiile noastre, din gama Special Services, adaptate cerințelor dumneavoastră de expediere vă pot ajuta:

Să obțineți un serviciu personalizat

Expediați bunuri pe rute optimizate, cu timpi de tranzit reduși, utilizând vehicule dedicate, care corespund exact cerințelor dumneavoastră, beneficiind de preluări în afara orelor de program și de asistență oferită de o echipă dedicată.
 

Să beneficiați de siguranță

Expediați bunuri esențiale, valoroase sau fragile, cu un curier dedicat, care le va livra personal și în siguranță unui destinatar stabilit în prealabil, în timp ce comunicați în timp real cu experții Special Services.

Să respectați termenele în cazul livrărilor urgente

Creșteți la maximum productivitatea, expediind produse esențiale, cu viteza necesară și cu livrare în aceeași zi sau în ziua următoare, către destinații din lumea întreagă*.

Important: adaptăm actualmente unele dintre serviciile oferite pentru a răspunde situațiilor în schimbare rapidă, din întreaga lume. Pentru informații suplimentare, consultați actualizările privind serviciile noastre.

4. Continuați să vă susțineți partenerii şi pacienţii

În această perioadă dificilă, este important să vă asigurați partenerii şi pacienţii că le veți îndeplini în continuare cerințele.

Informați-vă partenerii

Urmăriți progresul expedierilor către parteneri şi pacienţi și transmiteți-le informații actualizate, pentru a-i ține la curent. FedEx vă oferă o gamă de instrumente de urmărire (cu actualizări frecvente și informații detaliate), precum și vizibilitate aproape în timp real.
 

Oferiți-le control integral

Garantați partenerilor că se pot baza pe dumneavoastră și asigurați-vă că aceştia beneficiază de acest lucru, acordând atenție expedierilor lor în fiecare etapă a procesului de livrare. Avem birouri de asistență dedicată în peste 50 de țări, care monitorizează și controlează integral fiecare transport.

Beneficiați de cunoștințele unui partener cu experiență

Căutați ajutorul unui expert în logistică. FedEx are decenii de experiență în soluții de transport pentru domenii variate, inclusiv peste 30 de ani de experiență în transporturi pentru domeniul sănătății şi industria farmaceutică, bazându-ne pe specialiști locali în ceea ce priveşte asistența pentru clienți, instruiți în domeniul expedierii medicamentelor, dispozitivelor medicale și testelor clinice.

Restricții temporare de export

În toată lumea, guvernele au implementat restricții temporare de transport pentru anumite bunuri, inclusiv pentru echipamentul de protecție personală (PPE). Cu toate acestea, situația evoluează rapid și regulamentele se modifică în permanență. Pentru informații suplimentare, consultați actualizările privind serviciile noastre.

Facem diferența în timpul pandemiei de COVID-19

Atunci când unul dintre clienţii noştri a avut nevoie ca echipamente de ventilare să fie livrate imediat în opt spitale dintr-o zonă situată în nordul Italiei, grav afectată de COVID-19 în acea perioadă, rețeaua noastră rapidă și de încredere, precum și resursele noastre specializate au făcut acest lucru posibil – în timp ce siguranța angajaților noștri a rămas o prioritate.

Răspundem cu succes provocărilor

A fost stabilită o operațiune de urgență, ce a presupus preluarea din Olanda a 26 de aparate de ventilare mecanica și livrarea acestora cât mai rapid posibil. Nu a fost o sarcină ușoară, deoarece aparatele trebuiau livrate în zone unde operațiunile erau limitate și deplasările restricționate.

Livrare contra cronometru

Echipa Special Services a organizat un transport dedicat, de la un depozit din Roosendaal direct către cele opt spitale din nordul Italiei, în interval de 24 de ore. Cele 26 de echipamente au fost transportate rutier la centrul de la Liège, de unde au fost expediate cu o cursă aeriană la Bologna, cu prioritate maximă.

Ajutând la livrarea tratamentelor care au salvat vieți

La începutul zilei următoare au fost descărcate la Bologna și livrate direct la cele opt spitale. În 24 de ore de la sosire, toate aparatele de ventilare au fost utilizate și au salvat vieți.

Aflați mai multe despre modul în care serviciile noastre speciale vă pot ajuta să dețineți controlul asupra celor mai deosebite expedieri.